Heein e banada aynısını yapıyorlar 😞😏 bende sola dönüyorum zaten sıkıca bağlıyolar aleti kaymasın diye bide tutuyorum ama en son 40 larda çıkmıştı geçen hafta ama 50 inin altında olduğu için sancıdan saymadılar 50-60 ve üstü olması gerek sancı olması için diyorlar 🤷🏻♀️ Ay keşke çıksa sancılarım istiyorum valla yaa o kadar ağrım var bi tanesi çıkmıyo deli olucam inş yarın nolcak bakalım