22.haftadayım sabaha karşı sağ kasığımda çok felaket bir acıyla uyandım bacağımı hareket ettiremiyodum, eşim ambulans çağıracaktı o derece kıvrandım. Şimdi hafifledi ama hala yataktan kalkamıyorum. Bu şekilde yaşayan anneler var mı doktora görünmek gerekir mi yoksa normal mi ? Bende ilk defa yaşıyorum 😞