Yagmurogul Kızlar tecrübeli annelere sorayım daha iyi bilirler, doğum sonrası karın sarkması için ne gibi şeyler yapıyorlar, sporla yada korseyle düzeliyor mu ? Ne kadar sürede düzeliyor? Tavsiyelerinizi alırım ☺️
HavvaMerve Yagmurogul Ben korse kullanmıştım ve asla karnım kalmadı ama korsemi hiç çıkarmadım tam 6 ay boyunca ☺️
Gull_94 Yagmurogul korse kullanmadım hıc bana gore gecıcı bı czum Gevseyen karın kaslarnızın guclenmesı ıcın en ıyısı öekık cekmek duzenlı yapamasanjz bıle gunde on mekık bıle ıs gorur onemlı olan sarkmayı toplamak degılde kasları tekrar guclendırmek bence hem sporla daha kalıcı bı cozum oluyo genetık olarakta sanslı ısenız uc ayda eskı halıne doner hatta daha ıyıye😇
HavvaMerve Merveorhnoglu Ameliyattan iki gün sonra tüm beden giymeli almıştım o zaman eczaneden almıştım 2014 de kızımın doğumunda markasını unuttum canım
elifkurt96 HavvaMerve Sezeryandadamı 2 gün sonra kullanılmaya başlanıyor yoksa bellirli bir zamanı varmı korse kullanmak için ?
Yagmurogul Ünlüler doğuruyor on gün sonra incecik çıkıyorlar TVye 🤣 ne yapıyorlar nasıl ediyorlar hiç anlamıyorum gerçekten
12oe Yagmurogul ay sormayın bugün baktım emrata diye bi kadın var daha bismillah yeni doğum yaptı kadın bikini giyip poz vermiş😂ben anlamıyorum mi genetik mi yoksa bende mi sıkıntı var ben mutfağın önünden geçsem kilo alıyorum ya😂🥺
birtriptanesi Yagmurogul ben şeyma subaşına şaşırdığım kadar hiç bi kadına şaşırmadım. ha bi de gigi hadid ve hailey bieber var Victoria Secret mankenleri ikisi de. Çocuk doğuruyorlar normal mi sezaryen mi hiç mi dikiş izi olmaz çatlak olmaz şok içindeyim yani. Benim memem popom bacağım belim heryerim çatladı milletin vücudu taş gibi duruyor. Onların yerine de doğuruyorum galiba 😅
Tuba04 12oe o kadın psikolojimi bozdu daha 1 ay bile olmadan o fizik nasıl eski haline dönüyor hadi çatlamamış anladık o göbekte bi buruşma bile yok
Gull_94 kuselcin ben normal dogum yapmıstım uc hafta sonra gunde on mekık cekmeye basladımm duzenlı sekılde yapamadm ama etkısınıde gordm agrılar hafıfledı ve cabuk toparlandı catlaklrm olmadıgından eskısı gbı oldu 3ay ıcınde sezeryan olrsa dkıslerım ıyılesme durumuna gıre harkt edılebılır
HavvaMerve elifkurt96 Ben sezaryenden iki gün sonra takmıştım doktor biraz bekle demişti aslında ama ben beklemedim karnım kalmasın diye 🤦🏻♀️
cileklidondurma birtriptanesi Ah cnm onların bizim gibi dertleri mi var hamilelikte bile tek dertleri güzel görünmek spor,sağlıklı beslenme,bakım tek düşündükleri bunlar biz öyle miyiz iş güç yemek temizlik bulaşık hepsi bize bakıyor 🤷🏼♀️
birtriptanesi cileklidondurma ya orası öyle de yine de çatlakları nasıl olmuyor o sporla alakalı değil ki acaba kullandıkları özel bir krem ilaç vs mi var diyorum şaştım kaldım
cileklidondurma birtriptanesi Belki kremler farklıda olabilir ama sonrasında genelde bakıma lazere gidiyorlar ya düzeliyor olabilir 🤔