Dilan2912 Kızlar sabah 75 gr şeker yüklemesi yaptım açlık 80 1.saat tokluk 123 2.saat tokluk 105 anlayan bakabilir mi
Dilan2912 Asyam0650 biraz fazla kilo alınca doktor korkutmuştu şeker mi var diye hatta test yapmadan direk diyete mi başlasak dedi sonuçlar temiz çıkınca rahatladım
Asyam0650 Dilan2912 Dilan2912 oh ne güzel çıkmamış şekeriniz benim cıktı ama yükleme sonrası ac kaç tokluk kaç hiç söylemedi 2 3 gün diyet yaptm sonrası hemen Insülin yazdı 2 3 diyetle ne anlaşıldı anlamıyom
Dilan2912 Asyam0650 sonuçlarını söyleseydi keşke benim doktor direk diyete başla dedi sonra test yapalım dedi iyi ki de yapmışım