diyetleyenanne Benim gözüm yemiyor açıkçası..Annem bakmaz, babaanne de yaşı var. Çocuk bakmak kolay bir eylem değil ki biz zorlanıyoruz yaşlı insanlar ne yapsın. İlkine babaanne yardımcı olur da 2.sine çok zor. Bir de bakmak var bakmak var..Şimdi bazısı var 10 tane doğurur, saldım çayıra mevlam kayıra hesabı. Biz daha doğmadan eğitmini vs. düşünüyoruz ne yapıcaz diye :))