Kubra5734 allah bagislasin. Sonrasinda da gelisimde skinti yasar diye endise ediyorum ben, 2,5 kg alti doganlarda olabilir vs yaziyor internette ondan korktum. Bende 33.haftadayim, doktor narin ince uzun bir bebek olcak diyor, cok zayif dogarsa besleyemem bakamam diye korkuyorum