Btl23 korkma bende de vardı bu durum ki hala var perinatolojiye gönderdi doktorum gittim perinatoloji doktoru 2 hafta gerilik varmış dediğimde bunun bilimsel bir açıklaması yok çocuğun sıkı takibini yaptı 2 hafta arayla gittim herhangi bir sorun yok çocuğun yapısal küçüklüğü var her çocuk aynı kiloda doğmaz çok küçük ve çok büyük bebekler sorun teşkil eder dedi. Kendi doktoruma gittim raporu gösterdim tamam en azından içimiz rahat etti dedi şuan 35teyim nst ye gelirsin 2 hafta sonra dedi yani 1 2 haftayı sorun etmiyorlar ama perinatolojiye gitmek işi garantiye almak bence.. Çünkü bazen plasenta çocuğu beslemiyorda olabilir nedenini öğrenmek lazım