ayseguler01 akşamları 8 de yapıyorum iğneyi.Perşembe günü öğlen 12 de sezaryenim olacak çarşamba günü gündüz 10 gibi yap iğneni dedi ,normalde akşamları yapacağım için salı akşamı 8 de de iğne yapmış olacağım iki iğne arası zaman kısa olacak.Bir şey olmaz inşallah doktorum olmaz dedi ama yine de sıkıntı oluyor içime.