gizemozdemir1990 Nbiye bende oraya bora beye gidiyorum. Daha once doktorum baskaydi seker yuklemesi yaptirdim baska bir yerde
Rolria Nbiye Ben iki kere yaptırdım ilki sınırda çıktığı için. Ücreti makuldu ama ne kadardı tam hatırlayamıyorum.Herhangi bir yan etkisi yok ama endişelenmeyin.Verdiklerilerinin tadı meyveli, asidi kaçmış şekerli meyve suyu gibi 😊
Nurayademir Nbiye 245 dıye bılıyrm bn de o hstaneye gdyrm duygu hnıma arkdsm ypdrmıstı da bn de yarın ypdrcm nsip olursa
Nurayademir Nbiye yok kesin yapdırılmıyor isteğe bağlı ama doktorunuz öneriyorsa yapdırın derim bnm aile gecmısımde seker oldugu için ben de gecırdıgım için hamılelıkten once sekerım yuksktı o yuzden tedbır amaclı dusunyrm varsa eğer tedbır alalm dıye varsa eger gebelk sekerı tehlıklıymıs cnku
Nurayademir Nbiye sadece seker yuklemesi yapılıyor da benden muayene parası artı kan parası aldılar yani 145₺ ödedım
Azadceyda63 Nbiye bende etkisi kötü oldu birazcık Şeker yüklemesinin ertesi günü kusma halsizlik mide yanması yaşadım şimdi iyiyim ama yinede siz bilirsiniz