Bustagur Kızlar bebeğin kalp atışlarıyla ilgili cinsiyet yorumu yapılıyor. Böyle bir şey duyan var mı. Ses düzeyi azsa erkek çoksa kız diyorlar
mavimm Sanırım tam tersi yani yüksekte erkek diye duydum ama bende tutmadı bende tutan sağ taraf ve aşağıda olması erkek bebişimiz nasipse bu arada ❣️
Duygu_k 11. haftaya kadar sol tarafta hissederken 11. hafta ile sağda hissetmeye başlamayı nasıl yorumlasak acaba 😁 yarın kontrolümüz var acaba sadece rahim büyüdüğü için mi sağdaki ağrı yoksa yer mi değiştirdi minnağım ☺️
mavimm Duygu_k yani yer değiştirme olayı çok farklı hoş olmayan bişe erken gebelikte.. kasık ağrıları çok normal yarın doktorunuz cinsiyet tahmininde bulunacaktır hayırlısı olsun 🤗
Duygu_k mavimm ne hissettiğimi de anlamıyorum ki bugün ablama sordum bunlar iyi günlerin rahim büyüyor ondan ağrı merkezin değişir dedi. Ay inşallah ya heyecanla sabah olmasını bekliyoruz 🙈