15+3 haftalık olduk bugün kontrole gittik ve başka doktora devlete doktor cinsiyetini göstermediğini söyledi bundan 2 hafta önce ikili teste gitmiştik kendi doktorumuza kendi doktorumuz özelde kafa baş kemik yapısına göre erkek olduğunu söyledi bugün gittiğim doktor görmediği ni söyledi of moralim çok bozuk bir öneriniz varmı ? O kadar tok gidiyorum çikolata yiyorum hep kapalı bacağının arası 🙄 