ZelihaB
ben yazdıklarımın gayette arkasındayım bi insanın cahilliğini siz sınayamazsınız yargılayamazsınız sen sana göre ben bana göre haklıyızdır. ben benim bildiğim gibi yorumu yaptım bilgim yanlış ise yanlış bişey söylediysem allah affetsin! iyi günler