gulsenmstf Hanımlar 39+2 yım bogazım burjum yanıyo ceyran da kaldım buyuk ıhtımal zencefıl lımon ıcsem bsey olur mu
Meless gulsenmstf olmaz tabi ki içebilirsiniz günde 1 bardağı geçmeyin ama. Elma sirkesiyle gargara yapın anında etkisini göreceksiniz. Çok geçmiş olsun
Vera18 gulsenmstf içebilirsiniz 😌 benim mide bulantım oldugu için ilk haftalarda hep zencefil kaynatıp içtim
Rbkny gulsenmstf doktorum en rahatlıkla içebilecegim zencefilli ballı bitki çayı demişti gebeligin basından beride her gün 1 tane içerim doktorumun müsadesiyle siz yinede doktorunuza da danışın ama iç der oda benim doktorumda iç demişti
[silindi] gulsenmstf günde 1 bardak içebilirsin hiçbir şey olmaz. Ben de 1 haftadır gribim öksürüğü zencefilli ballı limonlu sıcak su söktü. Bir de pekmez tereyağ ikilisi çok iyi geldi