Emirseda
Merhaba hanimlar bebeginiz icin hangi marka sampuan ve vucut yagi kullaniyorsuniz veya hangisinden alicaksiniz Ben cok kararsiz kaldim 😔
Mujdeicel
Mustela en iyisi 👍🏻
Aygndnc
Sampuan yeni doğan mustela aldık ,bebek yağı Sebamed düşünüyorum ben canım henüz almadım ama
Emirseda
Sebamedini bende cok duydum biraz arastirdim Bebek doktorlari icerisinde alkol paraben sls sles olan urunleri kullanmqyin diyorlar ve sebametinin icerisinde de sles mevcutmus sles de bebegin goz ve cildini tahris eden bir hammedeymis 😔