kasimannesi
20.ci haftada doktorum kalp kontolü için çağırdı %60ına kadar sorun olup olmadığını görebiliyorlarmış özel hastaneye gidiyorum ve bizim olduğumuz ilde yokmuş %100 bakan oda başka il e gidebilirsinizde dedi bende doktor burada bakıp eğer küçük bi sorun görürsek öylede gidebilirsin dedi. Bende böyle daha mantıklı dedim sizlerde nasıl oldu