MercimekveAnnesi16 Yaptırmayan var mı zekası ve down sendromlu olup olmadığını belirleyen bi testmiş doktorumuz bize söyledi fakat ben istemiyorum gerek yok dedim
34_21_23 MercimekveAnnesi16 ben yaptırmadım. Doktorumla konuştum sana bırakıyorum %100 sonuç veren bir test değil olursa da herhangi bir tedavi durumu yok bazı anneler erkenden birşeyleri öğrenmek isteyebiliyor bazıları gerek yok diyince bende yaptırmıyorum dedim yaptırmadım. Detaylı usg yaptırdım
Dilekcnkn MercimekveAnnesi16 ben yaptırmadım doktorum aldırmam doğurucam dersen gerek yok dedi ama ultrasonla iyice baktı çok şükür bir sorun çıkmadı
MercimekveAnnesi16 arzubldk benim için bişey değişmeyecek öyle olsa da doğurucam olmasa da doğurucam yani çocuğum zekasız çıksa ne olacak anlamadım herkesin kendi tercihi yaptırmak isteyen yaptırsın saygı duyuyorum ben istemiyorum
tugce9292 Merhaba kızlar benim de ilk hamileliğim . Testi yaptırdığımız yerin önemi varmı sizce . Kendi doktorum 561 TL istedi ikili test için . Ama 300 e yapan hastanede var çok kararsız kaldım düşünceleriniz nelerdir
Taze_gebe tugce9292 canim 500luk yerin cihazi iyidir daha hassas olcum yapar beni700 luk yere yonlendirdiler baska yere 250ye gittim orta risk cikti yani pahali yere gitsem de cikacakti zaten sadecePahali yerin ultrason cihazi iyidir
MercimekveAnnesi16 tugce9292 ben fiyat bilmiyorum açıkçası sormadım. Sadece yaptırmak ister misin dedi bende gerek yok öyle olsa ne olacak ben aldırtmam kıyamam dedim