Azranefes Hanımlar beşiği kaçıncı haftanızda kurdunuz ben 32 deyim daha çantam bile hazır değil bu hafta onu halledicem ama beşiği ne zaman kurdunuz uygulamaya göre 55 gün var Doğuma
Seyma2861 Azranefes 36da doğurdum bacım. Herseyini hazırla bence beşiği kur benim boş odama kurduk doğumdan sonra yatak odasına aldık
Morcivert07 Azranefes valla canım kendini ne zaman hazır hissedersen o zaman yap. Beşiği 35e kadar yap bence çünkü ağırlık çöküyor 😂 ben 37deyim haftaya seZeryanım var daha hastane çantamı hazırlamadım. Ben gibi olma🤣
Pemberuyam_ Azranefes Besigimizi 33. Haftada kurup içini hazırladık. Şimdi 36+5 olduk sabırsızlıkla bekliyoruz Prensesimizi🌼
Gull_94 Azranefes benm 51 gujum kalmıs acıkcası rahatım nedense😂hıcbıseyı yok ortada ıkımcı cocuk olmca acılıyet sırasının me oldugunu anlıyorum 😂🥲besıgının yatagı carsfı hersyı tamam ona baktım son haftlarda yıkar utulerım kurumu kolay oldugundan ben hastnedeykem bıle yapablr esım o yuzdn cok sıkıntı etmedım o konuyu ama 35gb hazır olrsa sızın ıcın ıyı olr ılk hamılelıkse telas yapmazsınız belkı besık hazır olsn ıcını hastneden gelınce yaparsnz benm evım cok toz aldgından onceden koymam carsfnı falan o duruma gore degerlendırm sızde bence😇
e_doga Sanırım o haftadan önce kurmuştum fazla ağırlaşmadan kurmak istedim ben mühendis olduğum İçin bizim evde bu tarz işleri ben yaparım ama eşiniz yapacaksa ilerleyen haftalarda da kurulabilir zaten basit oluyor genelde
Nslhnkr Azranefes yatagını 27. Haftamda kurduk geldiğinde . Çantamıda eksiklerden dolayı 33 te basladım ama imkanınız varsa herseyinizi hazırlayıp koyun. Agırlasınca zor oluyor
Rabis01 Nslhnkr bnde 27haftadayim esimle nezaman kuralim diye konusuyoruz ahsap besik kurulumu nasil olur bilemiyoruzda ebebekten aldik kutusunu hic acmadik bile galiba 30 hafta olunca kurariz cantayida 32.haftamda hazirlamaya baslarim diye dusunuyorum
Damlahtp Azranefes ben 37 de kurdum ama park beşik hemen beş dakkada kuruluyır diye geçe bıraktık fakat monte filansa sizinki yada erken doğum tiski varsa bence hazır etmenizde fayda var
Gigy Azranefes 32 de odası geldi,eşyaları kıyafetleri hepsi tamamlandı ,yerleştirdik ,keyfini cikara çıkara yapmak en güzeli şimdi 35 deyiz sadece beklemek kaldı 😊bence tamamlayın kafanız rahat olsun,çanta için de tam zamanı
zeynepbalci Azranefes kurulu geldi ama uyku setini vs yıkayıp hurca koydum yerleştirmek 5 dk zaten son zamanlara doğru veya doğumdan eve gelince bile eşin annen serebilir🤗