Merhabalar
Aşılama ve tüp bebek süreçleri hakkında sormak istediklerim var.
Devlette yaptıranlar kaç kez aşılamadan sonra tüp bebeğe geçiş oluyor ve ne kadar zamanda hepsi gerçekleşiyor? Rapor ne zaman ve nerede geçerli oluyor?
Özelde üniversite hastanesinden alınan rapor geçerli midir? Tavsiye tüp bebek doktoru rica ediyorum..