Anneyim11 En son gecen hafta 36+5 de 2730 gr demisti doktorumuz suan bı hafta sonra 37+5 de 2800 dedi kesın boyle midir flan dedım tartı degıl bu sonucta degısıyo net kıloyu bılemeyız dedi bi hafta boyunca hıc almamıs nerdeyse normal mi bu cok kafama takıldı
Minikoocum Anneyim11 Doktir birşey demedim niye öyle.ters cevap vermiş denediniz mi almamış.niye.diyr
asyactn Anneyim11 40 haftanın içindeyiz canım 3-4 haftadır 2700 bebeğim doktor sağlığında sıkıntı yok diyor
Gull_94 Anneyim11 son haftlarda plesanta yslanması kreclenmesınden dolayı kılo alımı yavaslayablır normal ı durum aslında Plasenta kaynaklıysa bılemem tabı ama haftanız ıyı oldugundan doguma kadr kontrlunuzu arttırın bence kılo alımı devam edıyomu dıye
YazeeL Anneyim11 gene seninki bir haftada almamış benimki 37+5 2850 dedi daha önce gittiğimdede 2750 falandı kilo alsın istiyorsan tatlı ye kaşar muz bide nescuik duydum hele nescuik bi anda toparlıyormuş
Anneyim11 Minikoocum yok terslemedi oyle degıl tartı gibi düşünme bunu yani ortalama ölcülere gore verıyorz kıloyu degısır dedi zaten kötü bsıey yok hersey saglıklı yolunda ufak bı bebek sadece okadar dedi
Anneyim11 asyactn bızımde suan oyle oldu aynen saglıgı iyi bi sorun yok flan dedi normalde 10 günde 250 300 gr flan alıyodu bu hafta ilk defa almamıs olunca kafama takıldı
Anneyim11 Gull_94 haftaya yıne gıdıcez bakalm suan haftalık gidiyorum ınsallah haftaya kadar degısır bıraz daha
Gull_94 Anneyim11 kılo alımı devam ettıkce sorun olmaz merak etmeyın saglıklı olsun yeter en fazla ufak bı beebek olur kı o da toparlanıyo dogunca 😇🙏🏻Saglıkla alın kucagınıza