Gamzekr Prodoctor marka erken gebelik testi aldım da günün herhangi bi saatinde kullanılır yazıyor şimdi yapsam olur mu kullananlar var mı bu markanın nasıl ?
DilAra_123 Gamzekr adet günün geçtiyse farketmez yapabilirsin canim ben adetime 1 gun kala silik çizgiyle öğrenmiştim
Gamzekr Guneyinannesi1 bi merakla yaptım da çıkmadı bugün kanda da çıkmadı artık yapmam üst üste üzüntü kaldıramam bide yarın çıkmazsa
Miranmiray Gamzekr kanda kaç çıktı sizinki ben dün adetime 6 gün kala kan tahlili verdim bugün sonucum çıktı sonuç 1.2 idi sizce gebelik olma ihtimali varmı böyle düşük çıkıp sonradan yükselen var mı aceba?? erken mi verdim kan ondanmi düşük lutefn yardımcı olur musunuz
Gamzekr DilAra_123 düzensiz normalde ama hiç bu kadar gecikmedi bugün 13 gün oldu anlamadım nasıl birşey bu
Guneyinannesi1 Gamzekr hayır tam 14.gun cikti mesela benimki oda duzgun bile belli degildi ben ilk gebeligimde adetimden 1 gün önce yapmistim negatifti 4 gun sonra pozitif oldu bundada adetin ilk günü yumurtlamadan sonra 14.gundu zaten çok asiri silikti
Gamzekr Miranmiray kan da ilk 4,7 çıktı ama benim adetim çok gecikmişti sizde adetinizin geçerse tekrar verin belki vardır adet olacak zaman da biraz yüksek çıkabiliyormuş ama yinede adet tarihinizin den sonra yine verin umarım vardır 🌸🙏🏻