Handan28 Hamiş anneler merhaba gün yaklaştıkça heyecan korku artıyor kan sulandırıcı iğne olduğum için doktorum sezeryan yapıcam dedi ama ben spinal olmak istiyorum benim gibi olup ta spinal sezeryan olan varmı
Parsbebiko Handan28 bende kan sulandirirci kullanıyordum sadece 1 gün öncesi kullanmadim iğneyi ve spinal anestezi ile doğum yaptım çok şükür bir sorunda olmadı 🙏sizinde sağlıkla gelsin bebeğiniz
ayseguler01 Handan28 bende bu şekilde oldum iğneyi 1 gün önce 8 de vurdum bir sonraki gün yatisim yapıldı 9.45 de oğlum oldu 🤗
ikierkekannesi0408 Bende genel anestezi olsun istiyorum.Aynı durumu yaşayanlar anlatabilirler mi hangi anesteziyi uyguladılar size??