edanurciftci merhaba ben de 9+6 dayım belim sırtım böbreklerim bile ağrıyor kasık ağrısı regl olacakmış gibi oluyor. Ve ekstra siyatiğim ve böbrek genişlemem başlamıştı bunlarda tuzu biberi doktorum hiç bir şekilde wc haricinde yerinden kalkma dedi 9 ay böyle yatarak geçicek dedi. Yatıyorum ama insan ister istemez kalkıyor ve yerden bir şey alıyor ama çok dikkat etmemiz lazım doktorunuz risk var yapamayın diyorsa emin olun yapmayın , ağrılarınız ufak tefekse normal hepimizde var şiddetli olursa hiç bekleden doktorunuzu arayın. Ve muhakkak progestan vermiştir diye düşünüyorum hormon yükleyip bebeğin tutunmasını sağlıyor düşüğü engelliyor ben hamile olduğumu öğrendiğim günden beri geceleri 1 defa içiyorum. Umarım hepimiz sağsağlim kucağımıza alırız.