Rsen32 Taynmz sakarya merkeze cıktı . Orada yasayan oncelkle bayan dr tavsyesi vereblcek var mıdır memnun oldugu dr. Larnz hakknda blgi verirsenz cok sevnrm
Mihribank Rsen32 ben hiç gitmedim kendisine ama beyhekim hastanesi sevilay hanımı çok övüyorlar eğer normal doğum istiyorsan
Suraelik Konak hstansı tuba düzcan canm adatıp filiz dursun ilk doktrm memnun deglm sevılay ıcınde cok sıkayt duydm ama kendm gtmedm hiç