Kızlar ,Sürekli kahverengi leke bazen de pembe geliyor.Duphaston biteli 4 gün oldu.Yarın adet günüm.Bu şekilde lekelenme olması normal mi acaba ? Lekelenme olup mu söktürüyor adeti ? İlk kez kullandığım için bilemedim.Bazen adet sancım oluyor ama hep kahverengi geliyor