Kızlar Merhaba,
Bu ay Klomen ve çatlatma iğnesinden sonra 10 gün boyunca sabah akşam Duphaston kullandım.10 Nisan’da ilaç bitti 11 Nisan’da akşam saat 16.30 gibi kahverengi leke geldi.Adetime 4-5 gün kala lekelenmem oldu.Arada adet sancım var fakat akıntım olmadığı için devam ediyor mu anlamıyorum.Bu lekelenmeyi görüp adet olan varsa lekelenmeden kaç gün sonra adet oldu öğrenebilir miyim ?