Nurklc38 iyi şükür hep sağlıklı olsun bebislerimiz😊🤲 4+6 da kesem görünmustu. Yani gecen hafta pazartesi gördü 2 hafta sonra kalp atisina gel dedi.. senin doktorun gibi ara kontrole cagirmadi mesela beni. O yüzden meraklandım bende. Bi de hiç gebelik belirtisi yaşamıyorum insan huylaniyor açıkçası