Periyo temaslıysanız evde her ihtimale karşı karantinaya alın kendinizi ablanız sizi temaslı gösterebilir isterseniz ama pozitifseniz bile ilaç kullanamıyorsunuz kendi önleminizi ve tedavinizi yapacaksınız bende yeni atlattım günde iki üç kez limonlu sıcak su içtim bir bardak zencefil çayı yapıp içiyordum bol bol meyve yedim ve ballı pekmezli sıcak süt içiyordum canım