Ebrucvs Merhaba 4 aylık hamileyim doktora gittim durumum iyi çok şükür karnımda bıçak saptanması gibi ağrı olması normal mi geçti ama
Handehilal Ebrucvs karnımda derken kasık bölgesinde mi bnde 16+4 üm bugün ara ara oluyor internetten baktım rahim iyice genişleyip büyüyormuş ondan olabilirmiş 😇
Aslina Ebrucvs bende de var saha 11 haftalığım ama geçen hafta baya zorlandım. Doktor kramp alanı var dedi. Benim ki riskli gebelik daha çok korktum. Ama inş rahim büyüdüğü içindir☹️
gunesveguney Ebrucvs canım rahim büyümesi yada gaz sancısı olabiliyor.Afedersin bende çok korktum yürüyemeyecek kadar sancı oluyordu bıçak batar gibi hiç böyle gaz sancısı görmedim duymadım hayatımda ama ondanmış 😂
SenaHifa Canım bana da ara ara oluyor 16+0 ım bu dönemlerde normal yazmış herkes ben de başta çok korkmuştum ama hiçbirşey çıkmadı bebek büyüyor rahim büyüyor ondan heralde
Handehilal Seda_nrr evet idrar yaparkende oluyor özellikle sabahları çok artıyor uykumdan uyanıyorum ama bir sorun olmadığını okuyunca rahatladım son kontrolde de herşeyimiz gayet iyiydi dmek ki büyüyoruz ondan diyorum 😍
Handehilal Aslina ben 16 dan sonra diye okudum ama blmiyorum siz kötü düşünmeyin benim de risk vardı kanama geçirdim iki kez çok şükür şuan iyiyiz hep iyi düşünüyorum inşallah iyi olacak😇🤲🏻
Aslina Handehilal benimde kanama oldu 4 hafta önce kanama bitti şükür Progestan ve proluton iğneye devam ediyorum. İlk bebeğimin kalbi durdu şimdi kan sulandırıcı kullanıyorum falan çok tedirginim ☹️ Rabbim hepimizi bebeğimize kavuştursun inş
Handehilal minikprensimmm123 benim oluyor bir haftadır başladı yürürken bile bi anda bişey oluyo kalıyorum yda eğilince değişik zamanlarda vuruyor 😕
kalbimin_cicegi Ebrucvs ya bende 15 haftalığım bugün belime saplandı bir ağrı biri bıçak soktu sanki. Nefesim kesildi o derece kötü oldum