Selam kızlar, kanuni sultan süleyman hastanesinde 4 martta amniyosentez yapıldı testi haseki de incelediklerini söylediler bi numara verdiler ben hiç bir şekilde hasekiye ulaşamıyorum. Aranızda amniyosentezini oralarda yaptıran var mı ? Benim gibi ulaşamayanlar ne yaptınız?