PasaninAnnesi Kızlar nabzımı ölcüyorum 90 100 arası hep elimi koyuncada kalbim yerinden cikacak gibi atıyor normal mi bu otururken hicbir hareket yapmazken bile cok hızlı
Zeykem PasaninAnnesi benım 105 atıyo kalbım hele duz yatayım bogazımda atıyo bıde yuzum kıpkırmızı oluyor
tomurcukannesi Bendede öyle canım 90-100 den aşağı çıkmıyo hiç doktordada öyle çıkıyo bişey demediler hiç bu güne kadar
PasaninAnnesi tomurcukannesi 24 haftalıgım bu haftaya kadar bu kadar hızli değildi 75 85 cikardı bu kadar carpinca bende tereddüt ettim 🙈 soluma yatınca nefesimi bile zorluyo hatta demek ki normalmis 😊
PasaninAnnesi maat 24 haftalıgım bu haftaya kadar bu kadar hızli değildi 75 85 cikardı bu kadar carpinca bende tereddüt ettim 🙈 soluma yatınca nefesimi bile zorluyo hatta demek ki normalmis 😊