Damlladamlla ben de 36+5 haftaligim artık bilmiyorum gelmesi yakın diye düşünüyorum. Dün akşam sağ tarafıma toplanıp taş gibi oldu ara ara, bugün de yürürken daha bır değişik ağrım var. Rahmimde, zaten bebek döndüğü için vardı ağrı ama, bu daha farklı sanki. Her an herşey olabilir modundayim. Siz nasılsınız nasıl gidiyor ?