Hazaledis Kızlar cuma günü sezeryan olucam fakat perşembe öğlen yatışım olucak bir gün önceden niye tutuyorlarki herkestemi böyle..
Hazaledis Balarisi23 soramadım o an okadar soracak şey vardı o hiç dilime gelmedi normal heralde dedim ama zaten sezerayn korkum var 1 gün önceden hastanede olamk piskolojimi bozcak