Minnosannem12 Kullanan varmı instgramda tanınmış biri tavsiye etmiş alan kullanan varmı memnunmusunuz
Dilekcnkn Minnosannem12 ben yenidoğan için almadım 1 buçuk yaşında falandı o zaman kullanmıştım ama yenidoğan için kullanmadım hiç 🤷♀️ Büyük için iyi ama küçükler için nasıldır bilemem
Merveee34 Minnosannem12 ben 1 yasından sonra çocuklarıma hep kullandım suan da küçüğüme kullanıyorum memnunum .Yendioğan için kullanmadım ama
Motherhoodie Minnosannem12 ben bir kere mecburiyetten aldım çok kalın bir bez olmasına rağmen taşma yapıyordu
Dilekcnkn Minnosannem12 iki oğlumada prima kullandım fiyatı pahalı ama kuruluk konusunda gerçekten çok güzel