Semiha_ Kızlar cuma günü kan verdim 108 çıktı bugün verdim 436 çıktı sonucum sizce iyi mi bebek var mıdır
Elbet-birgun-kavusacagiz Semiha_ cok guzel artmis hayirli olsun 😊 ama dr ye gorunmek icin biraz daha bekleyin cunku keseyi gormek icin cok erken deger bes binlerdeyken karindan rahat gorunur 😊erken gidip stres olmayin diye yazmak istedim🥰
ilkcan64 Semiha_ canım bebeğin görünmesi için çok var keseyi görmek için 3000 bin üstünde olması lazım doktora gitmek için acele etme