Leyla54 32+1 haftalığım 3 gündür göbek deliğimin etrafı çok ağrıyor altı yara olmuş gibi ağrıyor bunu yaşayan war mı acaba neden oluyor?
Burcuckmk Leyla54 benimde cok acıdı sonra baktim ki gobek büyüyor buyudukce orasi geriliyor ve dışarı doğru çıkıyor bir kac gun sonra geçti
Sonay-34 Leyla54 benim de taaa en baştan beri göbek deliğimin sağ tarafı ağrıyor dinlendikçe geçiyor yorulunca yine aynı
34_21_23 Leyla54 evet oluyor hemde dışarı fırladı bayağı. Doktorum göbek fıtığı benzeri bir durum oluyor gayet normal demişti
Buketkucuk Leyla54 benim sadece bebeğim göbek deliğime doğru hareket ederse eğer canım yanıyor onun dışında durduk yere acımıyor. Doktorunuza sorun bir isterseniz 🙏🏼
Gamzee3072 31+2 bende de vardı hala da ara ara oluyor 1 nisan’da doktora gittim sordum karnın büyüdüğü için dedi 🤗
Ays0 Büyüdüğü, gerildiği için olduğunu düşünüyorum ama net bir bilgim yok. Benimde göbek deliğimin cevresinde damarlar çıkıyor ve dokununca acıyordu doktorum korkulacak birşey değil gerginlikten demişti belki o da öyledir
_merveksk Benimde oluyor bazen ağri göbek deliğimin içi biraz koyu kahverengiye döndü rengi anlamadim gitti😱
Leyla54 Buketkucuk aynen canım sorucam benimde sürekli bir ağrı yok ama çok hareket halinde ağrı oluyor
Buketkucuk Leyla54 hareket halinde oluyorsa benimde oluyor bebeğin yeri daraldığı için artık hareket edecek alanı kalmıyor, canımızı acıtıyor, göbek deliğimiz hassas olduğundan orada hareket ettiklerinde canımız acıyor anlaşılan🤷🏻♀️