Merhaba arkadaşlar, benim ikinci gebeliğim bu ve bu bebek arabasının siyah rengini aldım ilk bebeğim de.. Hiç kullanışlı değil çok ağır bir araba. Nacizane tavsiyem pişman oldum ben. Bagaj a çok zor sığıyor. Estetik değil hiç ama görünüm olarak çok güzel..