Ebruuuucn1 Kızlar merhaba 37+1 olduk bugün 2 gündür ishalim var bir sancı geliyor gidiyorum yarım saat çıkamıyorum resmen doğumdan önce İshal de olunabiliyormuş benim gibi olupta doğumu başlayanlar oldu mu acaba merak ediyorum
Gulsah60 Ebruuuucn1 benimde o haftada olmuştu 37+5 ye doğum sancım başladı doğumun belirtisi olabilir ☺️
Ebruuuucn1 Gulsah60 biliyor musun hep 37+5 te doğurmak istiyorum diye geziyorum en baştan beri neden böyle bi istek oluştu bide +5 bilmiyorum 😂hayırlısı bakalım artık 😀
Gulsah60 Ebruuuucn1 hadi hayırlısı inşallah Allah gönlünüze göre versin inşallah sağlıkla kavusun🥰🥰🤲🏻