Esrabrn3 Cikolatadelisikizim bizim daha çok var 🤗 Rabbim sağlıkla kuçağınıza almayı nasip etsin inşallah
Kubra5734 Cikolatadelisikizim kacinci haftada gun verdiler cnm. Kac haftalikken dogum gerceklesicek benimde 34. Haftam bu hafta kntrolum var acaba gun verirmi .
Busemasalpoyraz Persembe sezeryan olucam kavusacagiz ama stres heyecan dorukta hafif hafif sancilaniyorum bugun ama duzenli degil …. Hepimize hayrli dogumlar kizlar
Busemasalpoyraz Cikolatadelisikizim peki nasil sancilarniz yani sancilarnizi nasil anladiniz … Ve sanci varken bebek hareketi nasil biraz anlatrmsnz bnim 2. Sezeryan ama inanin hatrlamiorm ilkini
Ttugbablgn-77 Cikolatadelisikizim benimde 14 nisan Çarşamba günü çok heyecanlıyım neler bekliyor nasıl geçecek kafamda deli sorular😁🥴 bugüne kadar hiç dikişim bile yok iğneden bile korkarım o yüzden korkuyorum çok😬
EceveDenizinAnnesi Cikolatadelisikizim Biz de Cumartesi günü aldık tarihimizi. 26 Nisan Pazartesi 38+2 de gelecek minik kuzum. Sizin de sağlıkla kolayca gelsin bebeğiniz 💜
emineveminigi EceveDenizinAnnesi benimde 38+1de gelecek ama erkenmi diye düşünüyorum bir yandanda icerde durup kilo alsın istiyorum ama zayıf bebek olacak gibi sizin bebisin kilosu kaç acaba
Aiteh Cikolatadelisikizim acaba ne sebeble sezeryan. Benimde sezeryan olma gibi bi ihtimalim var ama henuz karara baglanmadi
Mlkrfk Cikolatadelisikizim hayırlsı ile kavuşun inşallah. Şu an kaçıncı haftadasnız ve kaçıncı haftaya gün aldınız zorunlu mu kendiniz mi istediğiniz sezeryanı. 🙏🙏😇