[silindi] belki doktorunuz anlıyosa bakmıştır o yüzden belkide yaptır dememiştir. Benim de doktorum kendisi yaptı 40-45 dk sürdü. Zaten 30 yıllık doktor cihazıda kaliteliydi. Anlıyodu yani. Eğer sorun görürsem uzmana gidersiniz dedi, kendisi baktı hepsine tek tek, bize de hep tarif etti. bi sorun yok dedi.