gizemozdemir1990 kediyi evine alan insan emin olun sizin kadar hayvanseverdir ve bunları düşünüyordur, en hayvansever siz değilsiniz. benim alerjim olmasına rağmen evime aldım, baktım, sokaktan kurtardım. Evimin temizliğine yetişememe rağmen ondan vazgeçmedim ama sürpriz bi şekilde bebek bekliyoruz. Sürekli ev işi benim için zaten zor hem çalışıp hem doktora yapıyorum,tüy içindeki evde çocuk büyütemem benim düşüncem, bu kararı vermek benim için zaten çok zordu, güle oynaya göndermedim. Ki kapının önüne koymadım barınağa bırakmadım önüme gelene vermedim en yakın arkadaşıma emanet ettim gözü gibi bakıyor, ben de sık sık gidip rahatından emin oluyorum. Ama çok mutlu olacaksanız size bi madalya gönderelim en iyi en merhametli en hayvansever diye… Kimse sizin kadar ince düşünemiyor ne de olsa.