Hanımlar merhaba, öncelikle Allah herkesin bebişini sağlıkla kucağına almayı nasip etsin.
Ben kan pıhtılaşması yüzünden coraspin ve iğne kullanıyorum, damarda direnç ve sıvı azlığı var. geçen hafta 32 haftalıkken doktorum coraspine devam dedi, burda da okuduklarım arasında çoğu gebelikte 32.haftada bırakılmış. Kullananlar kaçıncı haftada bıraktı, veya bırakacak ?