Ddmbcglu Mervisstk kese olusmus olması gerekir aslında 6.haftada kalp atısı duyulmasada geç döllenmeden ama bilemedim canım bebek mi gözükmüyor dedi kese mi olusmamıs dedi
harece Mervisstk betan önemli 3500-5000 arasında karından usg ile görünür. 1500 üstü ise alttan canım senin kaç?
aysimaninannesi58 Canım bende gözükmedi üç gün sonra gittim gözüktü geç döllenme falan olunca gözükmeyebiliyormuş
Ddmbcglu Mervisstk bebek görünmeme olabilir ozaman geç döllenmedendir benimki gibi çoğu kişi karşılasıyor bu durumla burdada cok okuyorum inşallah sizde duyarsınız kısa zamanda kalp atısını 🙏
Rana-10 Mervisstk çok normal 6+2 de sadece boş keseyi görmüştük 2 hafta sonra gittiğimizde kalp atışını duyduk o yüzden korkmayın inşallah herşey yolundadır
Beyza13- Mervisstk ben bugün gittim Çarşamba 6 haftalık olcak kese gözüktu ve bebekte oluşmaya başlamış benim
Arzumusa Mervisstk benimde öyle olmuştu kuzum kese vardı fakat bebeğim gözükmüyordu alttan muayenede görebildik 🙏