tulayercan ilacı var canım geçiyor hiç sıkıntı yapma sadece sanırım hamilelikten vücut baskı yapıyor ondan geçmiyor bende daha öncede vardı çünkü hep kabız olurdum ondan biliyorum ilacı düzenli kullanınca sönüyor o memeler yanlız hamilelikte çektiğim acıyı daha ömrümce çekmemiştim zaten hamilelikte herkeste oluyormuş