Annişler trabzon kanunî eğitim ve araştırma hastanesinde normal doğum yapan varmı? Ebeler iyimi, doğuma giderken kendi pijama elbisenizlemi doğuma alındınız yoksa hastane önlüğümü giydirdiler doğumdan nekadar süre sonra taburcu oldunuz bunları merak ediyorum bilgi verirmisiniz.🙏🏻 37. Haftamdayım banada dua edermisiniz doğumum kolay olsun diye şimdiden dua edendende etmeyendende allah razı olsun