Fadime_56 21+2haftalik hamileyim ilk hamileligim erken dogum ve düşük riskim vr dhaa önce bi hastalık geçirdim evin içini bile süpürmeye sinirleniyorum Sağ olsun eşim idare ediyo köy yeri şuan lik ıste yok çalışmaya girmiyo ilaçlarimda pahalı bebek arabası almak istiyorum uygun fiyata da bulamadım beşiği annem aldı yari kiyafetleirni kaynana yarışını annem eltim alacak çok şükür ben doğum yapınca kucagima alıp bakamam dışarda diye düşünüyorum sizce daha erken mi bebek arabası almak icin
SenaUysal Fadime_56 erkenliği geçliğimdem ziyade yaz geliyor ve yine zam gelecekmiş arabalara. Biz 32 yiz geçen hafta aldık iyi ki de almışız çünkü adam da dedi zam gelecek diye
milena11 Fadime_56 valla bende 22 haftalığım bugün aldım. Herşey çok pahalı son aya bırakacak maddi durumum yok yavaş yavaş alıp taksiti ödüyorum
midekoruyucu Fadime_56 canım ben de bebek arabasına çok para vermek istemediğim için mamma chetaah diye marka aldım. Pusetli değil katlanır bi model. Çift yönlü kullanılabiliyor. İşimi görür diye düşünüyorum 🤷🏻♀️ Baya kaliteli tekerlekleri filan baya büyük, Bi bak istersen https://www.mammaturkiye.com/urun/mamma-cheetah-gold-cift-yonlu-deluxe-bebek-arabasi ben hepsi buradadan indirmdeyken 730liraya almıştım
Mom726272 Fadime_56 biz oğlum doğduktan sonra aldık valla baby2go 500 liraydı pusetsiz yani bundan 3 yıl önce diyim
Fadime_56 SenaUysal hangi marka aldın fiyat olarak ne kadar bnde bi an önce almak istiyorum zararı olmaz uygun fiyat.dusunuyorumm
iamnil123 Bebek arabasını ne yapacaksın bacım köy yerınde ustelık doğum yaza geliyor. Bebek ele avuca geldiği zaman kış geliyor zaten, kışın bebek arabası ıle nereye çıkacaksın . Alsan alsan bir puset al yeterli bence.
Fadime_56 iamnil123 haklsiin köy yeri ama çarşıya falan çıktığımda yapamam diyorum hazır kaynana bebek arabası parasını vereck alayım diye düşündüm ilerde de kullanırım
iamnil123 Fadime_56 valla ne güzel kayınvalideymiş bana hiçbir şey verdikleri yok arayıp sordukları bile yok ilk torun olmasına rağmen. Bence sen arabayı boşver bol bol kıyafet al, aldır. Arabayı sürekli kullanamazsın ama kıyafet çok lazım olacak
SenaUysal Fadime_56 casual cadillac trona aldım civilden. 2100 tl fiyatı şu an. Ama %15 ekstra indirim var 1870 gibi bi fiyata denk geliyor. Gerçekten çok kaliteli bir araba tavsiye ederim. Cadillac air ile de çok ufak farklar var, o da 2100 tlye denk geliyordu ben trona aldım
Fadime_56 iamnil123 sgaolsun kıyafet de internetten sipariş vermis baya beşiği kendi annem aldı annemde biseyler alacak eltilerim falan biz köydeyiz burda adet yeni doğum yapan kişilerin yanına giderken eli boş gidilmez kaynana da görürmüş doğum yapanlara onlarda bana getirir
midekoruyucu Fadime_56 hepsiburadada daha ucuzları da var ama burda da kullanan çok görmedim yorum alamadım ben de böyle bişey aldım. Ama siz doğar doğmaz kullanmam diyosanız baston bebek arabaları daha ucuz onlara baktınız mı
Fadime_56 midekoruyucu hepsi burada güven li mi ilk alışverişim olucak baston bebek arabaları pek hoşuma gitmiyo
Fadime_56 Mom726272 yanı 6aylik olana kadar arabaya koyamam zaten anca çarşıya hastaneye gidersem öyle kullanabilirim köy yeri
midekoruyucu Fadime_56 site güvenli fakat satıcının puanlarına da bak ona göre alışverişini yap 9puan üzeri olanlar çok güvenilir oluyor
Mom726272 Fadime_56 neden koyamıcaksınız ki ben köyde oturuyorum yollar o kadar da kötü değil oğlum 2-3 aylık olduktan sonra bebek arabasına koyup gezdirdim ben gerçi yazındı o zaman sizinki kışa geliyosa arabanız da varsa pek kullanılmaz ama puset olursa çok iyi olur puset kesin alın bence oğlumda ödünç almıştım Bi arkadaştan rahat 8/9 aylık olana kadar kullandık 2. Bebeğim için kesin almayı düşünüyoruz nasipse inşallah 😇
Fadime_56 midekoruyucu tm teşekkür ederim trendyoldan buldum sizin tavsiye ettığiniz bebek arabasına benziyo diamond Baby Pearl baston bebek arabası fiyati 655den 515edusmus sepete ekledim belki dhaa da indirime düşer bi tane dhaa vr baby hope baston bebek arabası puset sa_7yaziyo fiyatı 599dan 395e düşmüş
midekoruyucu Fadime_56 yorumlara da bakın alırken ona göre fikir sahibi olursunuz ve umarım İnşallah istediğiniz arabayı bulabilirsiniz 🤲🏼🥰