Nvdt Kızlar merhaba ben demir ilacı kullanıyorum ve asırı derece bas agrısı yapıypr napmam lazım yasayan var mı bu durumu ??
cryingbaby Nvdt ben gyno ferro sanol kullaniyorum, ilk basta sadece mide agrisi yapti, gece yatmadan once ictim bi mandaline veya bi portakal arkasindan. Kabizlikta yapmadi cok sukur, bas agrisida yapmiyor dr’unuza sorup degistirin istersenz