mrveyvz ya iki farklı doktora gittim sürekli takibinde oldugum doktor 1 hafta geride dedi başka yere gittim 3 hafta geride dedi :/ ama ikiside her hafta nst kontrolü yapılsın kordondan gelen kan akışı, suyu ve hareketlerini kontrol altında tutalım duruma göre alırız gibisinden konusuluyo bakalım bu perşembe gidiimde bi ne dicek merak ediyorum