Mest12 Testlerim sonradan böyle oluyor ve sanki gün geçtikçe t çizgisi daha silik oluyor iki damla tek idrar koyuyorum https://hizliresim.com/WAyBcL
afrasil Mest12 testiniz çok dağılmış ve net değil düz zemin üzerinde yapıp ilk 5 dk içinde resim cekseniz daha doğru olur . 1 1.5 saat önceden sıvı alımını kesiyorsunuz degil mi bide saat aralığı oluyor onada uymak gerek
nlycltk Mest12 devam et yapmaya görmemişsindir daha bazen böle olabilir testlerde benimde böle oldu 16. Günde gördüm bu ay adet bitiminden 5 gün sonra başlamıştım
Gzmkol Mest12 canım ben de cok denedim tutmuyor bence akısına bırak bi de regl tarıhınden 2 gun once ve regl bittikten 2 gun sonra dene derim🙏🏼
Mest12 afrasil herzaman 12 -12:30 arası yapıyorum bir saat sıvı almıyorum testim düz zeminde bakıyorum sonra sonuç çıkıyor baktıktan sonra saklıyorum ben bi kutuda dikine koymuştum acaba ondan mı böyle bide yumurtlama görmeyecekmiyim ki
Mest12 Aykem işte ben adetten beş altı gün sonra başladım test anca elime geldi acaba kaçırdım mı ki ama takvime göre üç gün var yumurtlamaya