yamacinannesii Kızlar merhaba ben bugün 9+2 hamileyim ve mide benim belirtilerim kayboldu bazen sadece kasık ağrım oluyor normalmidir acaba internette her sayfada farklı bişey yazıyo neye inanıcağımı şaşırdım böyle olan var mı aranızda
mlkkk yamacinannesii tabii ki de normal 9ay boyunca aynı şeyleri yaşayacak değilsiniz her ay farklı bi belirti veya hiç bi belirti yaşamaya bilirsiniz hormonlara vücudunuz nasıl tepki verdiği önemli
melegim_ve_ben yamacinannesii Bazen bir bakıyorum göğüs hassasiyetim yok sonra birden bir bakıyorum var.Bir bakıyorum midem kötü bir bakıyorum iyi anlayacağın belirtilere takılma canım ben de özellikle göğüs hassasiyeti olmayinca neden kayboldu diye cok endiselenmistim .Sonra gördüm ki belirtilere takilmamaliyiz.13+6 yız şuan içini ferah tut 😊
132025 yamacinannesii bende 9+4üm öğlen 3 4gibi bulantım başlıyordu karnım acıkıyodu ama bişey yiyemiyodym daha çok bulanıyordu mercimek çorbası ve bulgur pilavı yiyebildipimi fark ettim o yüzden anneme yaptırdım az da olsa yiyorum gündüz azaldı gece biraz oluyo amabende tırsıyorum 2 kaybın var çünkü bi an önce doktora gidip sağlıklı olduğunu öğrenmek istiyorum
Nilya88 yamacinannesii bir günün bir gününü tutmayacak oh göğüs hassasiyetim geçti diyorsun ertesi gün yinr başlıyo ya da diğerleri değişiyor sürekli sıkıntı yapma 🌺
yamacinannesii melegim_ve_ben doğru aslında bazen geçiyo bazen geri geliyo bence tam anlamadım hep doktora gidesim var baksınlar diye 🤦♀️🤦♀️