ebru_yuksel Yeni hamileyim ilk algomede gittim ama komşularım orda yeni doğan yoğun bakım yok bişey olursa rezil olursun dedi altın koza ersin beyi önerdiler bende algomed de eda hanıma gidiyordum@
eylul02 Bende algomed Özgür beye gidiyorum yoğun bakım var mı bilmiyorum ama internette hastane bölümünde yazıyordu olduğu. Ersin beye bir defa gittim hiç ilgilenmedi bir daha da gitmedim
Brcnatc Benim bebeğim balcalidan algomette göndermişlerdi hiç iyi bakmadılar Allah düşürmesin yogunbakima falan 🥺